18:54

HEJSAN !!!!!!!!

Har haft mitt kalas nu det vara kul enda till "BANG"!!!!!!!!!!!!!!!!  jag krocka med en unge ajjjjjj XD XD XD har värst blåtirran kom och titta det har blivit lite bättre öööööö nej sämre snälla ring 112 till mig nej det behövs inte du alla såna inlägg är så korta mitt liv är så kort wäääää XD min tvilling syster dog vid föddsen är 8 år fyllde i lördags när min syster dog sörjde vi i 2 månader sen gick det nästan över vi tänker fårtfarande på henne "R.I.P. för min döda tvillingsysster hon komm ut ur mammas mage hon skrek sen tysnade hon hennes hjärta slutade banka min mamma gråt i en vecka min pappa med men dom är glada att jag lever XD XD XD XD XD XD XD wäääääääää !!!!!!!!!

Just det nån dag i veckan ska jag på bio med julia vi vet inte vad vi ska se hahaha XD men endå vi får se vad som händer på lunchen idag hahahahahah vi retade niklas Xd vi bara "titta inte på oss titta inte på oss titta inte på oss" hahah vi sa så typ hela lunchen sen sa han bara håll käfften vi bara nej håll käfften du sen sa vi typ gorrilla hahaha XD det var fan ass roligt nå skulle vart med XD hahaha XD och du niklas "titta inte på oss titta inte på oss" hahahahahaha XD fan asså ass grymt.............


Annars du inget annat var roligare jo rasten thea spöa upp den bästa fotbolls spelaren på rasten ass grymt XD nu så slutar han säkert med att skryta fast hon var inte så bra på fotboll men andå hon spöa honom hahahahaha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0