20:50

Åååå det är skolan igen det tråkigaste i hela mitt liv typ hehehe............. har varit sjuk en veka men nu är jag frisk åå typiskt vill bara vara hemma hela dagen orkar inte med solan mitt bästa ämne är matte flyttade till et anat rum när jag skulle ha matte där är det skit kul hahahahah...........♥ där kan man springa runt i klassrummet tills lektionen är slut hahahahahah det är skit kul vi pratar och får göra enkla och roliga saker i stellet för dom andra svåra och tråkiga hahaha losers.............. tur att jag inte går i den gruppen hahaha skulle varit död då lol.............. det kanske jag skulle daaaa men vet inte men iallafal skolan är bläääääääääääää......................... soina är en ny sjärna på en kanal som jag kollar på varje dag hahaha kan inte leva utan dator och tvv........... synd för dom som levde när tv och dator inte fanns hahaha men tur för mig som lever nu när dom finns hahaha jag är så bra kommentera om du föddes när tv och dator fanns ok ok ok XD XD XD XD XD hahahahah jag är sååååå rolig roligare än dig iallafal hahahaha en rolig historia för dom som är lättpåvärkare ok ok ok


"det var en gång 2 män som hette dum och ingen, ingen ramlade i sjön och dum ringde till polisen."
dum: ingen har ramlat i sjön
polisen: men så bra då
dum: men ingen har ju ramlad i sjön!!!!
polisen: är du dum eller
dum: ja, hur visste du det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0