03:47

så är tillbaka igen har ni saknat mig.........?????

Det hände nåt konstigt jag hörde mamma och pappa pratade om att jag skulle få min egen biloch att jag skulle få ta körkort för jag fyller år om 2 vekor jippi fyller 18 då
om ni undrar för jag skrev att jag var 8 jaaa det var för 10 år sen jag skrev det hahahaha nej men duu jag har inte ens en tvillingsyster har bara en irriterande lillebrosa alla vill ha nej men jag vill ha han för han är min lillebror som jag alltid älskar  ligger i min säng och smyg skriver har gjort andra saker än bara duccha hahaha har ätit middag åå men du det skulle jag för typ 6 timmar sen hahaha abow allvarit jag är kanske snart så stor att jag flyttar hemifrån och skafar eget hus neeee då måste jag betala ska spara pengar i 3 år till ska flytta til et hus när jag är 21 år det ska bli kul hahaha det tycker inte min kille gjorde slut med han för typ 9 timmar sen hhaahahahaha gjorde slut med han kl: när vad det......... just jaaa det var kl 10:00 typ nånstans vid 10 iallafal det var ett dramatiskt ögonblick hahaha han ville pussas men jaga vill inte det inte en jag sa jag vill bara cara vänner så nu är vi bara v'änner orkar inte ha nån som klänger på min axel hela dan nuuu är det fan skönt slipper ha nån pojkvän en stund kommer inte vaa ihop med någon på ett helt år tufft vaa aa jag vet jag har typt varit ihop med 5-8 stykna när jag va 17-18 hahaha nej men ärlit vet inte hur många jag har varit ihop med

skriv vem du har varit ihopmed och vilka du har pussat och kramat!! ps. släkten gills inte ok sskriv kommentar nuu så jag också får veta ♥ såbra dåå du skriver har du du några förslag jag kan skriva på min blogg säg bara till så säg barra tills så vore det fin fint hahahah har skrivit i en timme nuuu datatn är kok hett så ska stänga av den tills imorrn hahah kommer tänka på en roig grej spillde cola över hela datan i lördags kväll har inte spelat på denna datan sen i lördags så synd om mig ellerhur ååååååååååååååå XD mitt hår är sååå blött och är sååååå trött snälla gå och lägg er nuuuuuuuuuuuu det här kommer bli der längsta jag har skrivit  wohoo värdsrikord hahahaahahahah XD nee ca duktiga och gåå och lägg er nu som mamma säger om ni läser det här nån anan dag tror ni mee hon kan ju inte skriva den här tiden den tiden kommer ju om typ 17 timmer senare hahaha men hoppas ni läser när jag skriver undrar hur många det är som läser detta säkert över 1 miljon personer heheh det tror jag inte om ni vill ha en helt egen blogg då så ska ni söka på denna sidan så kan ni skapa en engen blogg ok www.blogg.se klicka där om du vill ha en egen blogg men kom ihåg man måste ha msn då så att man kan ha en egen blogg hoppas ni har det då kan ni blogga er blåa heheheh nej det tror jag inte men ni kan säkert skriva tills ni får kramp i händerna som jag har heheh kan inte sluta skriva har du sånna problem kommentera nuuuuuuuuuuuuuuuuu aja är skiit fan tött ska sova nu byebye .......

Kommentarer
Postat av: frrf

Sandra, sandra, sandra. Du fyllde 13 nyss, när du skrev detta var du väl 10?

2011-01-10 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0